Veel gestelde vragen
- Wat kan ik met mijn Lucky munten doen?
Enkel groene Lucky munten kunnen tot 30 december 2023 in Lucky bij de servicebalie ingeleverd worden en omgezet worden naar Luckies. Download van tevoren vast de Lucky app om ze in je wallet te ontvangen. Wil je de app niet gebruiken? Dan kun je voor €2,- een Lucky card aanschaffen waar het tegoed aan Luckies opgezet wordt.
Let op: je krijgt geen geld retour voor ingeleverde munten en je kunt geen refund aanvragen voor het saldo in je wallet of op je Lucky card.
- Waar kan ik mijn munten omwisselen voor Luckies?
Bij de servicebalie in Lucky (voorheen muntenkassa).
- Tot wanneer kan ik munten omwisselen voor Luckies?
Tot 30 december 2023.
- Ik heb een muntenticket, wat nu?
Laat je muntenticket scannen bij de servicebalie (voorheen muntenkassa). Je ontvangt in plaats van munten Luckies in jouw wallet in de app (download de app alvast) of je kunt voor €2,- een Lucky card aanschaffen waarop je jouw Luckies ontvangt.
Hoe kom ik binnen?
Download je ticket naar je telefoon en laat deze scannen aan de deur. Indien er nog tickets beschikbaar zijn, kun je deze ook aan de deur betalen.
Hoe kan ik bij Lucky betalen voor mijn drinks / food?
Wanneer je geen gebruik maakt van de Lucky app kun je bij de servicebalie in Lucky (voorheen muntenkassa) een Lucky card aanschaffen voor €2,-. Hier kun je met contant geld of via pin Luckies opwaarderen op deze kaart. Let op: je kunt geen refund aanvragen voor mogelijk resterend saldo. Saldo op de kaart blijft 365 dagen na laatste actieve gebruik bij Lucky geldig.
Ja, dat kan wanneer er genoeg saldo op je wallet staat. Opwaarderen van je wallet lukt helaas niet zonder internet.
Het saldo in jouw wallet of op jouw Lucky card blijft 365 dagen geldig na het laatste actieve gebruik. Dit houdt in 365 dagen nadat jij voor het laatst bij Lucky hebt betaald met Luckies.
Nee, je kunt geen refund aanvragen dus let goed op wanneer je Luckies opwaardeert!
Dit kan overal waar jij verbinding hebt met het internet! Dit zou je dus vóór jouw bezoek aan Lucky al thuis kunnen doen. Wil je liever met cash geld jouw wallet opwaarderen? Dat kan bij Lucky bij de servicebalie (voorheen muntenkassa).
Betalen kan bij Lucky enkel met Luckies. Deze kun je zelf opwaarderen in jouw persoonlijke wallet in de Lucky app. Geen app of liever contant betalen? Bij de servicebalie (voorheen muntenkassa) kun je met contant geld Luckies in jouw app laten opwaarderen. Ook kun je hier voor €2,- een Lucky card aanschaffen waar je met pin of contant geld Luckies op kan laten zetten.
Jouw persoonlijke ID QR code in de app of de Lucky card laat je vervolgens bij de bar scannen om te betalen.
Personaliseer het ticket met de gegevens van de persoon waar jij een ticket voor koopt. Heel belangrijk: zorg ervoor dat het e-mailadres van deze persoon hetzelfde is als waarmee hij/zij de app gebruikt.
Ja, dat kan. Let op dat je alle tickets personaliseert met het juiste e-mailadres. Wanneer de Lucky app gebruikt wordt door jouw vrienden, verschijnt het ticket automatisch in hun eigen account.
Tickets staan in je My Lucky-account onder “mijn bestellingen”. Gebruik je de Lucky app? Dan staan de tickets automatisch in de app onder “events, going” in het betreffende event. Je hoeft hiervoor zelf verder niets te doen.
HEEL BELANGRIJK: Jouw tickets worden gekoppeld aan de app doormiddel van jouw e-mailadres. Let op dat je dus een account aanmaakt in de Lucky app met hetzelfde e-mailadres waarmee je je tickets koopt.
Heb je een iCloud account? Zorg ervoor dat de functie “verberg mijn email adres / hide my email” is uitgeschakeld. Anders kan er geen koppeling gemaakt worden en komen jouw gekochte tickets niet in de app.
Wij hebben een nieuw restaurant genaamd: Luxx Food and Bar. Hier kan je voorafgaand aan het event uit eten.
Wil je veilig tweedehands tickets kopen of verkopen? Gebruik dan het officiële Lucky Resale Platform. Dit is ons eigen Resale Platform en de enige manier om 100% veilig je tickets door te verkopen. Na de verkoop van je ticket krijgt de koper een volledig nieuw ticket met een nieuwe unieke barcode. Om teleurstelling te voorkomen: koop of verkoop geen Lucky tickets via andere kanalen.
Via het Lucky Resale Platform kun je als verkoper niet meer dan de originele prijs vragen, wel zo eerlijk. Alleen als koper betaal je €1,75 transactiekosten.
Tickets verkopen
- Je kunt jouw tickets voor maximaal 100% van de nominale waarde (excl. servicekosten) doorverkopen.
- Er worden transactiekosten van €1,75 in rekening gebracht aan de persoon die het ticket koopt. Servicekosten die oorspronkelijk zijn betaald, worden niet terugbetaald zodra je jouw ticket doorverkoopt.
Hoe doe ik dat?
- Ga naar je bestelling via de bevestigingsmail en klik op de knop ‘Bestelling beheren’.
- Klik vervolgens op ‘Meer acties’ en daarna op ‘Doorverkoop’.
- Er wordt automatisch een Resale account voor je aangemaakt. Hiervan krijg je een bevestiging per mail.
- De verkoper ontvangt een bevestiging zodra zijn ticket doorverkocht is. De verkoper heeft altijd de kans om zijn ticket in te trekken zolang deze niet is doorverkocht of is toegevoegd aan iemands winkelmandje.
Ben je jouw bevestigingsmail kwijt? Klik hier om deze opnieuw aan te vragen.
Tickets kopen
Als je een ticket wilt kopen via het Lucky Resale Platform, moet je een Resale account aanmaken.
Jouw ticket verkopen aan een bekende? Wijzig hiervoor de naam.
Wil je de naam op je ticket wijzigen? Dit is geen probleem. Voor tickets die al gepersonaliseerd zijn, kun je een naamswijziging doorvoeren.
Hoe werkt dit?
- Klik onderaan de bevestigingsmail van je bestelling op de button om naar je bestelling te gaan. Je komt nu op de pagina van je bestelling.
- Kies in het menu kiezen voor 'Meer acties' en 'Naamswijziging'.
- Selecteer het juiste ticket (gaat automatisch als je maar één ticket hebt).
- Vul de gevraagde gegevens in en selecteer de juiste betaalmethode.
- Lees de uitleg onderaan en vink aan voor akkoord.
- Rond de Naamswijziging af door te betalen.
Houd er rekening mee dat voor het aanpassen een kleine fee per ticket in rekening wordt gebracht.
Wanneer ontvang je jouw tickets?
Op de pagina van je bestelling kun je de door jou gekochte tickets beheren en downloaden. Deze zijn vanaf de dag dat het evenement plaatsvindt te downloaden. Hierover ontvang je op de dag zelf een extra e-mail van Paylogic maar je kunt ook via de personalisatie- of 'Beheer bestelling' button in je e-mail naar deze pagina gaan.
Om je ticket(s) te personaliseren, ontvang je een bevestigingsmail na het afronden van een bestelling met betaling. Deze e-mail bevat een link en vraag je om persoonlijke informatie in te vullen (zoals de volledige naam, het e-mailadres en de geboortedatum van elke bezoeker).
- Om een ticket te claimen klik op 'Personaliseren'
- Klik op 'Claim' om een ticket voor jezelf te personaliseren of 'Send' om een ticket naar je vriend(en) te versturen.
- Bij het claimen van jouw ticket is de informatie vooraf ingevuld vanaf de aankoop. Je kunt echter een deel van de informatie bewerken indien nodig.
- Vergeet niet het ticket te selecteren dat je wilt claimen en klik 'Bevestig' onderaan om het ticket voor jezelf te claimen. Hiermee heb je jouw ticket met succes geclaimd!
Bij ieder event op onze website staat de minimale leeftijd vermeld.
- Teenageparty: 12 tot en met 15 jaar
- Lucky Saturday: vanaf 16 jaar
- We Are So90s 00s NOW: vanaf 21 jaar
- deBAR: vanaf 23 jaar
- Overige events: vanaf 18 jaar tenzij anders aangegeven.
Via het contactformulier kan je alvast aangeven welke item(s) je kwijt bent geraakt. Gevonden voorwerpen zijn meestal op maandagmiddag vanaf 16:00u geïnventariseerd door onze crew.
Nee, het is niet mogelijk om tickets te reserveren.
Als je online tickets hebt gekocht voor een event dat is geannuleerd, dan is het wellicht mogelijk om je geld terug te vragen. Hierover ontvang je een e-mail met meer informatie. Het retourneren van tickets verloopt via het kanaal van aankoop.
Heb je online een ticket hebt gekocht voor een event dat is verplaatst, dan blijft dit ticket geldig voor het event op de andere tijd of datum. Mocht je onverhoopt niet kunnen op deze nieuwe tijd of datum, dan kun je je ticket retourneren. Let erop dat je dit doet binnen de aangegeven termijn; deze termijn wordt per e-mail met je gedeeld. Alleen de originele koper van de tickets kan deze retourneren.
Bij de meeste events van Lucky kun je maximaal 10 tickets kopen. Soms gelden er andere limieten, dit is per event afhankelijk.
Tickets zijn verkrijgbaar via lucky.nl via de 'Koop nu je tickets! 🎫' button of via de 'buy tickets' button in de Lucky app in het betreffende evenement. Hiermee kom je direct in de ticketshop van het event en hierin vind je alle tickets en producten die op dat moment te koop zijn. Tickets zijn verkrijgbaar tot het event begint, tenzij eerder uitverkocht. De entree bij Lucky is geen voorverkoopadres, je kan hier enkel terecht als er nog tickets beschikbaar zijn voor deurverkoop.
Tickets worden verkocht via onze partner Paylogic en met de servicekosten worden onder meer de kosten voor gebruik van de software, online verkooppunten, klantenservice en ticketscanners gedekt. De servicekosten bij online aankopen zijn € 1,75 per ticket. Prijzen worden inclusief servicekosten en exclusief betalingskosten getoond bij online verkooppunten. Van de genoemde bedragen kan in individuele gevallen worden afgeweken.
Je kan ons bereiken via het contactformulier met al je vragen over je My Lucky-account. Tijdens kantoortijden zijn we ook telefonisch te bereiken via: 0548-544422. We staan je graag te woord.
Om je bestelling veilig te kunnen verwerken, is het nodig om een My Lucky-account aan te maken. Zo kunnen we je tickets veilig aan jouw profiel koppelen en je snel helpen bij problemen of vragen over je bestelling. In je My Lucky-account kun je al je aankopen en bestellingen terugvinden, ook die uit het verleden.
Je kunt alleen bestellingen terugzien in je My Lucky-account als deze geplaatst zijn met hetzelfde e-mailadres als waarmee je je account hebt geregistreerd. Als je je My Lucky-account hebt aangemaakt met hetzelfde e-mailadres als waarmee je je bestelling plaatste, dan zouden je eerder geplaatste bestellingen na het verifiëren van je e-mailadres binnen enkele minuten zichtbaar moeten worden in je besteloverzicht. Als je via verschillende e-mailadressen tickets hebt gekocht, dan moet je ook meerdere My Lucky-accounts aanmaken. Het is niet mogelijk om deze te combineren.
Je kunt inloggen op de Lucky-website via 'aanmelden'. Nadat je bent ingelogd, klik je op ‘Mijn Bestellingen’. Je gaat nu naar de ticketomgeving waarin je al je bestellingen terugvindt. Als je net een My Lucky-account hebt aangemaakt en je eerder geplaatste bestellingen nog niet terugvindt in je My Lucky-account, moet je waarschijnlijk nog even je e-mailadres bevestigen via de toegestuurde link. Nadat je dit hebt gedaan, worden alle bestellingen die zijn geplaatst met jouw e-mailadres gekoppeld aan je My Lucky-account.
Je kunt al je tickets op één pagina in je My Lucky-account terugvinden en downloaden. Bovendien kun je je voorkeuren en gegevens invullen of aanpassen, zodat je niet bij elke bestelling opnieuw je gegevens hoeft in te vullen. Dat is wel zo handig! Voor veel evenementen kun je in je account tickets personaliseren en claimen, een tickettransfer activeren met behulp van een naamswijziging of doorsturen naar vrienden, zodat ze hun ticket ook terug kunnen vinden in hun eigen My Lucky-account omgeving.
Heb je een ticket voor een event waar jezelf niet bij aanwezig kunt zijn? Dan kan je dit ticket aanbieden en verkopen via het officiële Lucky Resale platform.
Een bevestigingsmail van je order/bestelling opnieuw aanvragen kan hier, zodat je weer toegang kunt krijgen tot ticket(s). Heb je nog geen My Lucky-account aangemaakt maak deze dan aan met het e-mailadres waarmee je deze tickets hebt gekocht en bevestig je nieuwe account met dit e-mailadres, zodat deze eerder geplaatste bestellingen aan je account kunnen worden gekoppeld.
Heb je een voucher of kortingscode ontvangen dan kun je deze voor het betreffende event activeren in de ticketshop. Nadat je de tickets en producten in je winkelmand hebt geplaatst krijg je tijdens de checkout stap een 'kortingsveld' te zien. Vul hier je voucher of kortingscode in en het tegoed daarvan zal verrekend worden met je bestelling.
Tijdens een Lucky evenement worden er foto’s gemaakt. Wij plaatsen een selectie van deze foto’s online in het foto & video archief, waaronder die van de groepsactie en jarige joppen actie. Staat jouw foto er niet tussen? Dan is deze niet door onze kwaliteitsselectie gekomen. Deze foto kun je niet opvragen. Op verzoek kunnen wij jouw foto verwijderen uit het archief. Vul het contactformulier in zodat wij precies weten om welke foto het gaat.
Je kan een My Lucky-account hier aanmaken en al jouw voorkeuren beheren.
In onderstaand reglement vind je de huisregels die in ons bedrijf gelden. Bij het bezoeken van onze locatie verplicht je je, je aan deze regels te houden. Overtreding van enige huisregel kan onmiddellijk en zonder aanzien des persoons aan de politie worden gemeld, terwijl ook ontzegging van de toegang zal worden aangezegd.
Brandbeveiliging
- Bij ons liggen brandinstructies ter inzage. Raak in ieder geval niet in paniek bij brand en waarschuw medewerkers van ons bedrijf. Volg de instructies op van de BHV-ers.
Camera’s
- Op diverse plaatsen in en om het bedrijf hangen camera’s. Een ieder die ons bedrijf inclusief terrein bezoekt stemt toe in het maken van opnames. Bij calamiteiten kunnen deze opnames als ondersteunend materiaal getoond worden aan derden die bevoegd zijn deze beelden op te vragen.
Consumpties
- Consumpties dienen gekocht te worden met de daarvoor bestemde munten en-of á contant. Het is niet toegestaan eigen drank en etenswaar mee naar binnen te nemen of op het terrein te nuttigen.
Eigendommen
- Het is verboden eigendommen van ons mee te nemen buiten het gebouw; hieronder vallen ook etenswaren, glas/flesjes/blikjes en dranken. Bij beschadiging van onze eigendommen ben je aansprakelijk voor de reparatie- en/of vernieuwingskosten.
Gevonden voorwerpen
- Gevonden voorwerpen dien je bij de entreekassa in te leveren.
Handel in goederen
- Het is verboden in of rond het bedrijf goederen te verhandelen en/of zich schuldig te maken aan heling.
Klachten
- Wanneer je klachten hebt van welke aard ook, kun je deze bij onze directie melden. Klachten dien je altijd z.s.m. na het moment van ontstaan daarvan te melden, bij gebreke waarvan je klachtrecht vervalt.
Kledingvoorschrift
- Je kleding dient er verzorgd uit te zien. De directie van Lucky behoudt zich het recht voor gasten de toegang te weigeren indien zij ‘aanstootgevende*’ kleding dragen, zoals sportschoeisel/kleding, shorts, hoofddeksels, clubkleding, etc.
*Onder ‘aanstootgevende’ kleding verstaan wij ‘ergernis opwekkende/ provocerende’ kleding.
Ongewenste intimiteiten
- Ongewenste intimiteiten worden niet getolereerd.
Parkeren/rijwielstalling
- Je dient je voertuig/fiets zodanig op de aangegeven plaatsen te parkeren, dat derden geen overlast wordt aangedaan. Indien je je hieraan niet houdt loop je het risico dat je voertuig wordt verwijderd. Op het terrein van Lucky geldt een maximum snelheid van 15 km/h.
Samenscholing
- Wij behouden ons het recht voor bij vermoedens onzerzijds van samenscholing de samenscholers onmiddellijk te verwijderen en de toegang tot ons bedrijf te ontzeggen.
Verbandtrommel/EHBO
- Bij de directie is een verbandtrommel aanwezig en eerste hulp kan worden verleend.
Wapens
- Het dragen en gebruiken van enigerlei wapens is ten strengste verboden. Er bevindt zich een wapen/drugskluis bij de ingang. Bij het niet afgeven zal aangifte bij politie worden gedaan.
Verdovende middelen
- Het nuttigen, gebruiken, verhandelen of bij zich hebben van enigerlei verdovende middelen is ten strengste verboden.
Er bevindt zich een wapen/drugskluis bij de ingang. Bij het niet afgeven zal aangifte bij politie worden gedaan.
Fouilleren/detectiepoorten
- Bij entree van het gebouw, maar ook binnen kan zich de mogelijkheid voordoen dat je je moet onderwerpen aan een controle. Deze controle is ingesteld om iedereen in verband met de algemene veiligheid te beschermen.
Aanwijzingen personeel
- Alle aanwijzingen van medewerkers van dit bedrijf dien je direct op te volgen.
Geluid(sniveau)
- In diverse zalen in ons bedrijf wordt meer dan 85 DB(a) aan geluid geproduceerd. Ons bedrijf aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor nadelige gevolgen die hierdoor wellicht op kunnen treden aan je gehoor. Het verblijf in deze zalen geschiedt derhalve geheel op je eigen risico.
Geweld
- Het is ten strengste verboden om geweld te gebruiken of te dreigen met geweld.
Opnameapparatuur en/of opnames met mobiele telefoons
- Het is zonder schriftelijke toestemming van de directie niet toegestaan om met behulp van opnameapparatuur en/of mobiele telefoons te filmen en/of te fotograferen. Bij het ongevraagd verspreiden van dit materiaal zal door Lucky aangifte gedaan worden .
Bij constatering van overtreding van deze regel zal het materiaal in beslag genomen worden en zullen de gemaakte opnames vernietigd worden.
Roken
- Het is binnen Lucky slechts toegestaan te roken in de daarvoor aangewezen ruimtes. Bij overtreding van het rookverbod kan een eventueel door de overheid opgelegde boete op je verhaald worden. ID nummer: BWBR0004302, artikel 11 van de tabakswet.
Alcoholgebruik
- Het kopen en nuttigen van alcoholische dranken onder de leeftijd van 18 jaar is bij de wet verboden. Lucky hanteert alcoholbandjes, die op vertoon van een geldig ID afgegeven worden. Misbruik hiervan kan consequenties als verwijdering of overdraging aan politie tot gevolg hebben.
Legitimatie verplicht
- Elke bezoeker dient in het bezit te zijn van een geldig ID (paspoort of rijbewijs) en dient dit op verzoek te kunnen tonen (geen kopie). Misbruik hiervan kan consequenties als inname ID, verwijdering of overdraging aan politie tot gevolg hebben.
In onderstaand reglement vind je de vervoersregels die gelden. Bij het gebruik van vervoer van Lucky verplicht je je, je aan deze regels te houden. Overtreding van enige vervoersregel kan onmiddellijk en zonder aanzien des persoons aan de politie worden gemeld, terwijl ook ontzegging van de toegang zal worden aangezegd.
- Geldige legitimatie is verplicht en dient op verzoek getoond te worden.
- Geen toegang voor personen in bezit van wapens of voorwerpen die als wapen gebruikt kunnen worden.
- Geen toegang voor personen in bezit en/of onder invloed van alcohol of drugs.
- Geen toegang voor personen die in welke vorm dan ook overlast en/of agressiviteit met zich mee brengen.
- Roken is in de bus verboden.
- Bij vernieling verhalen wij de directe en indirecte kosten op de dader.
- Afval dient in de daarvoor bestemde zakjes of afvalbak te worden gedeponeerd.
- Overgeven/braken doe je in een daarvoor bestemd zakje. Niet in een zakje is een boete van 30,- euro
- Ter bescherming van uw eigen en andermans veiligheid kunt u gefouilleerd worden. Indien u hiervoor geen toestemming verleent wordt u de toegang tot de bussen en de discotheek ontzegd.
- In situaties waarin deze regels niet voorzien zal de eigenaar of medewerker beslissen over de te nemen maatregelen.